איך המענה הטלפוני שלכם בעסק?
הטלפוניה מכת מדינה. אם תשאלו אותי מהי בעיית השירות החמורה ביותר היום של עסקים, זוהי הטכנולוגיה הטלפונית אשר השתלטה על האירגונים הגדולים אשר מנסים בכל כוחם להמיר אנשים ברובוטים. יש טכנולוגיה, אבל מה שקובע אלו המנהלים אשר משתמשים בה.
אם אתם בין אלה שאינם סובלים ממערכות הטלפונים הללו, אשמח לדעת.
חלק בלתי נפרד מן הפגע הטלפוני הוא בכך שגם אין עם מי לדבר. הטלפנית היא הראשונה והאחרונה שאיתה אפשר לשוחח. ושוב, זה לא הטכנולוגיה הנפלאה, זה אלו שקובעים את השימוש בה.
חשבתי להציע את שירותי הטובים לחברות גדולות כדי לתקן את רמת השירות ללקוח באמצעות מערכות אלו. במחשבה שניה נמענתי מכך, שהרי הראש של מנהלים אלו פועל בתפיסה של עלות תועלת ולא במחשבה על איכות השירות. כל הצעה שאתן תגדיל בהכרח את מערך כח האדם אל מול המצב הנוכחי, אבל עם רווחים גדולים לטווח הרחוק.
זכרו: איכות שירות מעולה, פנים אל פנים ובטלפון, היא פעילות קידום מכירות לטווח הארוך ולא לטווח המיידי. ולצערי, אינני נתקל במנהלים רבים שהחשיבה שלהם היא ארוכת טווח.
המסקנה אליכם
בין אם אתם מנהלים עסק קטן, או עסק ענק. חשיבה על הלקוח היא חשיבה לטווח הארוך. נכון שהיום אנו לקוחות "שבויים", אבל בפעם הבאה כשנצטרך לחדש מנוי, או לבחור, נשקול פעמיים.
וכשחברה פועלת מצוין במענה הטלפוני, כנראה שגם שאר הדברים טובים אצלה.
(כמו השירותים במסעדה: מצבם תמיד קשור לרמת האוכל והשירות).
עשו תמהיל שיווקי נכון בין איכות השירות ואנשים לבין טכנולוגיה. וכך תשמרו
גם על שמכם הטוב וגם על העסק.
ואם מישהו משאיר לכם הודעה – תחזרו אליו.
ואל תחזרו למספרים שמהם התקשרו ולא השאירו הודעה. אם היו רוצים אתכם, היו משאירים את ההודעה. חבל על הזמן ועוגמת הנפש.
שמרו על עצמכם ועל העסק שלכם.
נסו לסלוח לעצמכם, לאלה שפגעתם בהם ונסו גם לסלוח לכל
מי שפוגע בכם. חישבו עליהם לטובה.
נסו לקבל החלטות ולעבוד מן הלב והנשמה יותר מאשר
מן ההיגיון והראש.
כך גם לעסק. חזרו להתמקד בתשתיות החזקות ביותר
לעסק – הבסיס השיווקי. שנת תשע"ג טובה
קורס השיווק הנפלא שלי נפתח בסוף אוקטובר. קבוצה קטנה, 6 מפגשים של עשייה ומעורבות אישית מלאה שלי בעסק שלכם. יש לכם עדין זמן להרשם ברישום מוקדם עם הנחה.
לפרטים והרשמה לקורס השיווק לחצו כאן
דני קרני יועץ שיווק